Sklep muzyczny effect prowadzi sprzedaż towarów bezpośrednio w siedzibie sklepu przy ul. Kościuszki 7 we Wrześni (wielkopolska) oraz za pośrednictwem sieci Internet pod adresem www.effect-music.pli aukcji internetowych.
Właścicielem sklepu muzycznego effect jest firma:
JPL-EFFECT Jacek Piotr Lewandowski 62-300 Września ul. Fromborska 24/5
NIP: 972-089-69-28 REGON: 311553215
e-mail: biuro@jpl-effect.pl tel. 606121357
I. DANE OSOBOWE
Przed dokonaniem zakupów w sklepie internetowym, konieczne jest podanie danych osobowych niezbędnych do wykonania zamówienia (kontaktu, wystawienia faktury, wysłania przesyłki z towarem). Dane klientów będą wykorzystywane tylko w celu realizacji zamówień. Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania - na stronie http://www.effect-music.pl w zakładce "Moje Konto". Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
II. ZAMÓWIENIA
1. Formy zamówień towaru:
- osobiście w siedzibie sklepu przy ul. Kościuszki 7 we Wrześni - w sklepie internetowym pod adresem www.effect-music.pl - telefonicznie pod numerem 606121357 - e-mail: sklep@effect-music.pl
2. Realizacja zamówień:
- zamówienia realizowane są w kolejności ich składania - czas realizacji zamówień uzależniony jest od dostępności produktów w magazynie, formy płatności oraz firmy dostarczającej towar
III. PŁATNOŚCI
Forma płatnośći określana jest przez klienta w trakcie składania zamówienia: - przelew - wpłata na konto bankowe - pobranie - doliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 10 zł brutto niezależnie od formy dostawy - system PayU - system PayPal - karty płatnicze: Visa, Master Card - system ratalny eRaty obsługiwany przez Santander Consumer Bank - płatność przy odbiorze osobistym
IV. DOSTAWA
- zamówienia realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz Poczty Polskiej (przesyłki drobne) - przesyłki wysyłane firmą kurierską są ubezpieczone - koszt przesyłki podawany jest podczas finalizacji zamówienia - towar zamówiony w sklepie interetowym można odebrać osobiście w siedzibie sklepu - wraz z towarem klient otrzymuje fakturę lub paragon fiskalny oraz kartę gwarancyjną i instrukcję obsługi. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów należy zgłosić fakt w celu uzupełnienia braków - po otrzymaniu przesyłki klient winien sprawdzić stan opakowania i jego zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, zalecamy sporządzenie protokółu szkody.
V. CENY
Wszystkie ceny są cenami brutto tzn. zawierają podatek VAT Ceny podane są w złotych polskich (PLN)
VI. REKLAMACJE
W przypadku wadliwego działania towaru zakupionego w naszym sklepie klient może skorzystać z gwarancji udzielonej przez producenta/dystrybutora. Reklamację można zgłosić bezpośrednio do serwisu producenta, którego adres podany jest w karcie gwarancyjnej lub na stronie www producenta/dystrybutora. Klient może zgłosić reklamację także w naszym sklepie w formie bezpośredniej lub pisemnej. Po zgłoszeniu reklamacji klient otrzyma odpowiedź o przyjęciu reklamacji i informacje na temat dalszego postępowania.
VII. ZWROT TOWARU
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient ma prawo odstąpić od umowy w ciągu dziesięciu dni.
W razie odstąpienia od umowy umowa uważana jest za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
Odstąpienie od umowy nie może nastąpić w dowolny sposób. Należy złożyć w dziesięciodniowym terminie oświadczenie na piśmie. Do zachowania terminu na odstąpienie wystarczy wysłanie oświadczenia do przedsiębiorcy. Najlepiej zrobić to listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.
Ustawowe uprawnienie do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyn dotyczy tylko transakcji, w których kupującym towar lub usługę jest konsument, czyli osoba fizyczna dokonująca zakupów w celu niezwiązanym z prowadzoną działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zakup na raty oznacza, że mamy do czynienia z umową kredytu konsumenckiego. Odstąpienie przez konsumenta od umowy kupna towaru oznacza jednocześnie, że jest ono skuteczne także wobec umowy o kredyt konsumencki, zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2001 r. o kredycie konsumenckim (DzU z 2001 r. nr 100, poz. 1081 z późn. zm.). W takim przypadku kredytodawca – czyli oferujący raty – zwraca niezwłocznie wszystkie poniesione przez konsumenta koszty związane z zawarciem umowy oprócz opłaty przygotowawczej oraz wydatków związanych z ustanowieniem ewentualnego zabezpieczenia spłat.
Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.
Informacje umieszczone na stronie sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.