Sklep muzyczny effect prowadzi sprzedaż towarów bezpośrednio w siedzibie sklepu przy ul. Kościuszki 7 we Wrześni (wielkopolska) oraz za pośrednictwem sieci Internet pod adresem www.jpl-effect.pl i aukcji internetowych.
Właścicielem sklepu muzycznego effect jest firma:
JPL-EFFECT
Jacek Piotr Lewandowski
62-300 Września ul. Fromborska 24/5
NIP: 972-089-69-28
REGON: 311553215
e-mail: biuro@jpl-effect.pl
tel. 606121357
Organ rejestrujący firmę: Burmistrz Miasta i Gminy Września
nr ewidencyjny: 11495/2008
I. DANE OSOBOWE
Przed dokonaniem zakupów w sklepie internetowym, konieczne jest podanie danych osobowych niezbędnych do wykonania zamówienia (kontaktu, wystawienia faktury, wysłania przesyłki z towarem).
Dane klientów będą wykorzystywane tylko w celu realizacji zamówień.
Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania - na stronie http://www.jpl-effect.pl w zakładce "Moje Konto".
Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
II. ZAMÓWIENIA
1. Formy zamówień towaru:
- osobiście w siedzibie sklepu przy ul. Kościuszki 7 we Wrześni
- w sklepie internetowym pod adresem www.jpl-effect.pl
- telefonicznie pod numerem 606121357
- e-mail: sklep@jpl-effect.pl
2. Realizacja zamówień:
- zamówienia realizowane są w kolejności ich składania
- czas realizacji zamówień uzależniony jest od dostępności produktów w magazynie, formy płatności oraz firmy dostarczającej towar
III. SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATYForma płatności określana jest przez klienta w trakcie składania zamówienia:
- przelew - wpłata na konto bankowe
- płatność przy odbiorze osobistym
Zapłaty za zakupiony towar należy dokonać w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia.
IV. DOSTAWA- zamówienia realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz firmy InPost (Paczkomaty - przesyłki drobne)
- koszt przesyłki podawany jest podczas składania zamówienia
- termin dostawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych
- sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru wolnego od wad fizycznych i prawnych chyba, że jest to towar przeceniony, co w takim przypadku jest wyraźnie opisane i klient zapoznaje się ze stanem faktycznym przed dokonaniem zakupu
- towar zamówiony w sklepie interetowym można odebrać osobiście w siedzibie sklepu
- wraz z towarem klient otrzymuje fakturę lub paragon fiskalny oraz kartę gwarancyjną i instrukcję obsługi. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów należy zgłosić fakt w celu uzupełnienia braków
- po otrzymaniu przesyłki klient winien sprawdzić stan opakowania i jego zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, zalecamy sporządzenie protokółu szkody.
V. CENYWszystkie ceny są cenami brutto tzn. zawierają podatek VAT
Ceny podane są w złotych polskich (PLN)
VI. REKLAMACJEW przypadku wadliwego działania towaru zakupionego w naszym sklepie klient może skorzystać z gwarancji udzielonej przez producenta/dystrybutora.
Reklamację można zgłosić bezpośrednio do serwisu producenta/dystrybutora, którego adres podany jest w karcie gwarancyjnej lub na stronie www producenta/dystrybutora.
Klient może zgłosić reklamację także w naszym sklepie w formie bezpośredniej lub pisemnej.
Po zgłoszeniu reklamacji klient otrzyma odpowiedź o przyjęciu reklamacji i informacje na temat dalszego postępowania.
W przypadku decyzji o złożeniu reklamacji w naszym sklepie przedmiot reklamowany należy dostarczyć na adres:
SKLEP MUZYCZNY effect
ul. Kościuszki 7
62-300 Września
Opis procedury reklamacyjnej:
- Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@jpl-effect.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
VII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
Zgodnie z Art. 27. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy.
Zgodnie z Art. 28 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
2) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
Zgodnie z Art. 30 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
1. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy.
2. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
3. Jeżeli przedsiębiorca zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą
elektroniczną, konsument może także odstąpić od umowy:
1) przy wykorzystaniu wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy;
2) przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej przedsiębiorcy.
4. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie przesłać konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego w sposób, o którym mowa w ust. 3.
Aby odstąpić od umowy zawartej na www.jpl-effect.pl, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@jpl-effect.pl.
Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Przesyłkę należy nadać na adres:
SKLEP MUZYCZNY effect
ul. Kościuszki 7
62-300 Września
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):
[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów].
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]
Zgodnie z Art. 31. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
1. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą.
2. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim przedsiębiorca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:
Zgodnie Art. 32. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
2. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
3. Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Zgodnie z Art. 33. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Zgodnie Art. 34. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
1. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
2. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
3. Jeżeli umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa a rzecz dostarczono konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, przedsiębiorca jest zobowiązany do odebrania rzeczy na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą.
4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej na www.jpl-effect.pl nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- zawartej w drodze aukcji publicznej;
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.Zgodnie z Art. 3. 1. 10.
ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - przepisów ustawy nie stosuje się do umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa, jeżeli konsument jest zobowiązany do zapłaty kwoty nieprzekraczającej pięćdziesięciu złotych.
Ustawowe uprawnienie do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyn dotyczy tylko transakcji, w których kupującym towar lub usługę jest konsument, czyli osoba fizyczna dokonująca zakupów w celu niezwiązanym z prowadzoną działalnością zawodową lub gospodarczą.
Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.
Informacje umieszczone na stronie sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Życzymy udanych zakupów.
Regulamin obowiązujący do 24.12.2014 r